Neoficiālā . . .

Neoficiālā . . .

 


izdomāts stāsts , pēc informātikas stundas.


                                       Pēc informātikas. . .

Pēc informātikas stundas  paliku klasē pēdējā. Man likās , ka tur kaut kas nav tīrs.

Kā man var būt pieci??  Es visur atbildēju pareizi , nē nu bija arī kādi trīs nepareizi jautājumi. Bet tikai trīs! Trīs no 20.  Parasti man neizdevās atzīmi mainīt , bet ja tā ņem, es neko parasti neizdarīju līdz galam. šoreiz tā nebūs es strīdēšos pretī, kamēr man dos normālu , saprotamu iemeslu . skolotājs iegāja savā telpā , jāsaka  informātikas telpa bija sadalīta tā : pirmā datorklase , kur notika visas informātikas stundas , otrā kur bija skolotāja telpa , tur viņam stāvēja visādas datorlietas , un tā bija viņa telpa . viņam tur stāvēja arī skeneris un printeris. Dažreiz esmu tur viesojusies , uzdodot skolotājam izprintēt jaunu plakātu skolas vajadzībām , bet neko vairāk.

Iegāju pie viņa , man tur nepatika , taču šeit mūs vismaz nedzirdēja.

‘’ skolotāj , kāpēc man ir pieci? ‘’ – es to teicu tik čīkstīgā tonī , kā es parasti nesaku.

‘’es gribu lai jūs man paskaidrojiet , kāpēc man ir tik zema atzīme , kaut arī man bija tikai 3 nepareizi jautājumi no 20!’’ – jau teicu to uzstājīgi , jo skolotājs nebija redzams. Tad viņš iznira  no kāda stūra ar grāmatu rokā. ‘’ Emīlij , ko tev vajag ?’’’

Jocīgi viņš nekad neatcerējās manu vārdu , bet tagad . .’’ kā jūs atceraties manu vārdu? Jūs nekad to parasti neatceraties. kas tad tagad ir mainījies?’’ – es jautāju ļoti izbrīnīta . viņš nolika grāmatu , piegāja man klāt  un ar pildspalvas galu novilka pār manu labo kāju. Kaut arī man bija džinsi es jutu šo pieskārienu loti skaidri.

 ‘’k , kas ?’’ skolotāj ?’’- es biju tādā šokā , ko viņš dara , kas viņam padomā?

Tad viņš turpināja vilkt ar pildspalvas galu tālāk pa manu sānu , un man bija jāpiepaceļ rokas  , taču viņš laikam to neredzēja . viņš bija tādā kā sapņu fantāzijas ilūzijā. viņa sejā bija smaids. Viņš turpināja vilkt pildspalvas galu pa mani.. Es pagāju dažus soļus atpakaļ , viņš  nedaudz noskuma.

Un tad es aizslēdzu durvis . . .

Es piegāju pie viņa un viņu noskūpstīju .     tas bija ļoti , ļoti , ļoti dīvaini un prātam neaptverami , skaidrs mums skolā stāstīja par seksu , ka nevajag ar to pārspīlēt , ka ļoti sevi jāsargā , bet šajā mirklī zuda viss mans prāts , manas zināšanas , un saprāts.

Ļāvos viņa rokām , kas mani sagrāba un glāstīja. Tas bija patīkami , bija tāda sajūta , ka esmu mīlēta , kaut arī tā bija tikai ilūzija un to es spēju saprast. Man jau likās , ka skolotāji nevar būt tik neapdomīgi. Viņu var iesūdzēt tiesā.

Bet ja nu tā , tad kāpēc ne? jo tas bija tik patīkami. viņš aizeslsies mani skūpstīja .

Es uzliku savu labo kāju viņam uz gurna , un viņš to saķēra. Mana sirds dauzījās , kā vēl nekad agrāk , ja nu kāds pieklauvē?

Tad viņš pagriezās nogrūda no galda visus papīrus  , un pārējo kas tur bija. Tā bija ļoti skaļa skaņa. Un novibrēja visa grīda., viņš mani pacēla , uzlika abas manas kājas uz saviem gurniem , un aiznesa uz to galdu , kas bija atbrīvēts tieši mums. Nevienā brīdī mūsu lūpas neatskārās. Es uz brīdi viņu atlaidu lai novilktu kreklu . Viņš arī izmantoja īso brīdi lai novilktu brūno jaku.. viņš mani noguldīja uz galda , tas bija ļoti ērts. No koka.

Viņa kājas vēl atradās uz zemes , bet es biju pilnībā viņa rīcībā , gulēju kaisles pilna.

Viņš pārliecās pār mani , un tad ieskatījās man acīs it kā sapratis , ko ir izdarījis.

Man jau likās , ka viņš tūlīt beigs , nokāps no manis un atvainosies.

Tāpēc es rīkojos. Es paliecos uz augšu un maigi noskūpstīju viņa lūpas , vienlaicīgi paberzēdama savu roku pret viņa roku Viņš sajuta manī esošo dzirksteli . Viņa nostāja kardināli mainījās , viņš novilka kreklu , atklājot visiem slēpto trenēto ķermeni. Viņš pieliecās un atkal atsāka mani skūpstīt. Tagad es  glāstīju viņa ķermeni un muguru , viņš glāstīja manus plecus , krūškurvi un vēderu .mēs abi bijām pieņēmuši lēmumu , nebeigt.

Arī viņš uzkāpa uz galda , es biju viņam starp kājām. Tad viņš no manis nokāpa un sāka vilkt nost bikses , arī es darīju tieši to pašu . kad mēs bijām vienā apakšveļā. Viņš nogūlās uz galda un ļāva man uzkāpt uz viņa. Tagad viņš bija man starp kājām.

Es ļoti seksīgi izliecu muguru un noliecos pie viņa mutes. Tā kā starpbrīdis bija ļoti garš , mēs varējām turpināt. Un mēs abi to gribējām.es slidināju savas rokas pa viņa kājām un ķermeni . viņš pārgāja nākamajā līmenī , viņš atbrīvoja savas rokas un attaisīja manu krūšturi. Viņš to arī novilka. Visa viņa vīrieša būtība uzreiz pievērsās manām krūtīm , un viņš tās sagrāba, bet ne sāpīgi , tā rotaļīgi. Tagad manā galvā visu laiku atradās doma , man ir sekss ar informātikas skolotāju. Atmetu atpakaļ matus un sāku slīdēt zemāk , bija tāda sajūta , ka viņš jūt katru manu darbību . es vilku pirkstus pār viņa vēderu un nabu. Un tad novilku viņa pēdējo drēbju gabalu . man starp kājām ir kails informātikas skolotājs! Un man šī doma ļoti patika. Tad ķēros klāt. Viņš pilnīgi trīcēja . es jutu kā viņš kaifo man starp kājām. Man paši arī bija eiforija , bet iekšēja .to kas notika tālāk es tiešām nespēju saprast , mums bija sekss .tik tiešām jauks sekss. Labi ka šeit mūs neviens nedzirdēja, jo man patika pavaidēt un iekliegties. tas skolotāju vēl vairāk uzbudināja.Es jutu , ka viņš grib stiprāk , viņš juta, ka es gribu vairāk.. Tā bija eiforija.

Komentāri (1)  |  2012-03-10 19:55  |  Skatīts: 1071x         Ieteikt draugiem       TweetMe   
******** - 2012-03-19 04:39
neko sev!


- Pievienot komentāru:

Vārds:

Komentārs:

Drošības kods:

Atpakaļ